Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony
Aktualności

Poznaj naszą skuteczną metodę!

Poznaj naszą skuteczną metodę!

 

 

 

 

 

 

 

 

Czy wiesz jaka jest jedna z naszych ulubionych i bardzo skutecznych metod nauki języka angielskiego?

To gry i zabawy językowe!

 

Wiesz, dlaczego są one tak ważne? No cóż, powiedzmy, że to ma coś wspólnego z naszym mózgiem!
Gry i zabawy mają niesamowity wpływ na nasze uczucie radości i satysfakcji podczas nauki. Podczas tych aktywności nasz mózg uwalnia neuroprzekaźnik o nazwie dopamina, który jest związany z uczuciem nagrody i motywacji. To sprawia, że uczniowie czują się bardziej zaangażowani i zmotywowani do kontynuowania nauki wybranego języka.
Wykorzystanie gier i zabaw podczas zajęć języka angielskiego opiera się na zasadach neurodydaktyki. Oznacza to, że projektujemy nasze zajęcia tak, aby uwzględniały działanie mózgu i jego zdolność do przetwarzania informacji. Gry i zabawy angażują różne zmysły, co pomaga w lepszym przyswajaniu i utrwalaniu nowych słów, zwrotów i gramatyki.

 

Gry i zabawy tworzą atmosferę pozytywną i przyjazną, w której uczniowie czują się swobodnie i komfortowo. To ma ogromne znaczenie dla ich motywacji i chęci udziału w zajęciach. Kiedy uczniowie są zrelaksowani i szczęśliwi, są bardziej skłonni do podejmowania ryzyka i eksperymentowania z językiem angielskim np podczas konwersacji.
Więc teraz już wiesz, dlaczego wykorzystujemy gry i zabawy podczas naszych zajęć z języka angielskiego! Dzięki nim uczymy się w sposób przyjemny i skuteczny, wyzwalając pozytywne emocje i mobilizując nasz mózg do nauki. Nie ma nic lepszego niż nauka, która jest jednocześnie zabawą!

 

Co jest jeszcze ważne? W Harrison School prace domowe są zadawane, ale nie są obowiązkowe.
 
Pragniemy podkreślić, że choć praca domowa nie jest u nas obowiązkowa, to stanowi niezwykle wartościowe narzędzie w procesie nauki języka. Dzięki niej, dzieci mają okazję do przećwiczenia w domowym otoczeniu umiejętności nabytych podczas zajęć. Natomiast lektor na bieżąco widzi, w jakim stopniu uczniowie opanowali materiał, a do czego warto jeszcze wrócić.
 
W przypadku, gdy uczniowie mają zajęcia dzień po dniu (np. poniedziałek, wtorek), pierwszego dnia nie zadajemy prac domowych na następny dzień. Natomiast, po drugich zajęciach w danym tygodniu, praca domowa może zawierać trochę więcej ćwiczeń, gdyż zostaną one zadane z obu zajęć. Nadal jednak pozostanie to praca domowa dla chętnych dzieci na kolejny tydzień.
 
Jednakże, chcemy podkreślić, że praca domowa jest dedykowana dla tych dzieci, które wyrażają chęć do jej odrobienia. W przypadku, gdyby Państwa dziecko nie miało możliwości lub ochoty do wykonania pracy domowej, nie otrzyma za to żadnej oceny, jedynie niewiążącą informację dla rodzica „uzupełnij”.
 
Pragniemy również poinformować, że zrezygnowaliśmy z tradycyjnych ocen. Zamiast tego, oceniamy poszczególne umiejętności podczas testów po zakończonym rozdziale. Wyniki te prezentujemy w formie procentowej, co pozwala nam na bardziej precyzyjne monitorowanie postępów każdego ucznia.

 

Ważną kwestią jest także korzystanie z podręczników. Obecnie są one obowiązkowe i wydawane tylko w formie drukowanej.
 
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr tel. 668269357 lub mail: info@harrison.pl

Zobacz także