Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony

Lektorzy

Jesteś zainteresowany pracą na stanowisku lektora?
Sprawdź aktualne oferty!

Zespół Harrison School to siła!

Wspólnie tworzymy przestrzeń dla dzieci i młodzieży wypełnioną aktywnymi metodami edukacji w zakresie języka angielskiego. Kadra lektorów Harrison School wyróżnia się nie tylko kompetencjami, ale również cechami i osobowością, które są niezbędne do efektywnej nauki angielskiego z wykorzystaniem metod aktywnych. Nasz zespół to osoby pełne entuzjazmu, energii, komunikatywne i pozytywne. W gronie Harrison School są lektorzy języka angielskiego specjalizujący się w edukacji dzieci młodszych i starszych, ale również posiadający wiedzę i kompetencje do nauki dzieci ze specyficznymi trudnościami (np. dyslekcja, spektrum autyzmu i inne).

 

 


 

 

Nasi lektorzy
  • Barbara Olejniczak

    Nazywam się Barbara Olejniczak. Języka angielskiego uczę od ponad 20 lat. Jestem absolwentką NKJO oraz uzupełniających studiów filologicznych. Uczyłam języka angielskiego zarówno w liceach jak i szkołach językowych. Bardzo lubię pracować z młodzieżą. Największą dla mnie radością w pracy nauczyciela są momenty kiedy widzę, jak moi słuchacze robią postępy w nauce. Oprócz języka angielskiego, moją drugą miłością jest taniec i od blisko 5 lat uczęszczam na grupowe zajęcia taneczne, do jednej ze znanych szkół tanecznych w Warszawie. W wolnych chwilach czytam książki i biegam.
  • Ewa Żurawska

    Nazywam się Ewa Żurawska. Jestem absolwentką filologii rosyjsko-angielskiej ( specjalność nauczycielska). Od kilku lat pracuję w zawodzie, mając okazję prowadzić zajęcia zarówno z maluchami, młodzieżą, a także z dorosłymi. Jako lektor przygotowywałam przedstawienia teatralne w języku angielskim, prowadziłam warsztaty tematyczne, przygotowywałam osoby do egzaminów Cambridge, a także tworzyłam zestawy do nauki języka obcego na platformach językowych. Mam również doświadczenie w nauczaniu metodą CLIL dzięki National Geographic Learning. Na lekcjach staram się wykorzystywać nowoczesne technologie, a także grać w gry planszowe w języku docelowym. W wolnym czasie lubię jeździć na rowerze.
  • Joanna Szczepaniak

    Nazywam się Joanna Szczepaniak. Jestem absolwentką filologii angielskiej ( specjalizacja nauczycielska) oraz Wydziału Prawa i Administracji. Ukończyłam również wiele kursów językowych w tym Business English. Praktyki za granicą oraz podróże, umożliwiły mi zweryfikowanie sprawności językowych a praca na uczelni wyższej - umiejętności dydaktycznych. Podzielam pogląd, że nauczyciel powinien wspierać nie tylko sferę poznawczą, ale także psychologiczną ucznia. Dlatego też przywiązuję ogromną uwagę do roli gier i zabaw w procesie przyswajania języka. Zapewniają one odpowiednią atmosferę na lekcji-zwiększając motywację uczniów oraz ułatwiają przełamywanie barier i lęków językowych. W nauczaniu dzieci i młodzieży, stosuję wiele metod, w zależności od predyspozycji, upodobań a także od ćwiczonej kompetencji językowej. Jednak najbliższe mi jest następujące podejście: "pamiętamy 20% tego co słyszymy, 50% tego co słyszymy i widzimy, 90% tego co robimy przez aktywne uczestnictwo" ( The Audio-Visual Society of America). Stąd tez ruch, drama, pantomima to środki które, często wykorzystuję w czasie zajęć. Zwracam też szczególną uwagę na piosenki, rymy, które niesamowicie angażują pamięć i wyobraźnię. Nieustannie udoskonalam swój warsztat pracy z dziećmi i młodzieżą, poszerzając go o nowe technologie oraz różne rodzaje mnemotechnik. Najlepszymi doradcami w wyborze właściwych metod oraz form przekazu są moje dzieci oraz uczniowie, którzy robią to bez zbędnej zwłoki :) i z właściwą sobie szczerością. Uczenie dzieci i młodzieży, sprawia mi wiele radości, uczy pokory oraz otwiera też na nowe horyzonty. To dzięki nim wprowadziłam do nauczania mi.in gramatyki, elementy ze Star Wars lub Minecraft i wiele innych.
  • Olena Kohut

    Jestem absolwentką filologii ukraińsko-angielskiej. Od dzieciństwa moim marzeniem było zostać nauczycielem. Dla mnie szkoła to kreatywny świat, w którym każda lekcja jest wyjątkowa, to niekończąca się droga do siebie, do świata wiedzy. Moi uczniowie są mali, ale dbałości o siebie wymagają dużo. Zaszczepione, nabyte w pierwszych latach szkolnych wpływa na całe życie. Aby zrozumieć ucznia, musisz wyobrazić sobie siebie samego na jego miejscu, musisz spróbować myśleć tak samo jak on. Jest to bardzo trudne, ale konieczne. Szkoła to niesamowita kraina, w której każdy dzień różni się od poprzedniego, i jest poszukiwaniem czegoś nowego, interesującego, w której nie ma czasu na nudę.
  • Daniel Pycz

    Nazywam się Daniel Pycz. Pracuję jako nauczyciel języka angielskiego od... 15 lat (ooops jak to szybko zleciało), czyli od ukończenia studiów na kierunku filologia angielska. W nauczaniu najbardziej cenię sobie podejście komunikacyjne. Największe doświadczenie mam w pracy z młodzieżą gimnazjalną. Podczas swoich zajęć poruszam tematy bliskie młodzieży, wykorzystuję technologię multimedialną, korzystam z wielu gier językowych, aby rozwijać sprawność mówienia lub utrwalić wprowadzony materiał leksykalny gramatyczny. Przygotowuję uczniów do egzaminu gimnazjalnego i sprawdzianu szóstoklasisty. Prywatnie triathlonista i maratończyk oraz super tata.
  • Marta Żuk

    Nazywam się Marta Żuk. Jestem magistrem pedagogiki o specjalizacji terapia pedagogiczna. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku metodyka nauczania języka angielskiego. Aktualnie kończę studia magisterskie na kierunku filologii angielskiej o specjalizacji nauczycielskiej na Uniwersytecie SWPS. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje na konferencjach, warsztatach metodycznych i pedagogicznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywam od kilku lat, ucząc zarówno indywidualnie jak i na zajęciach grupowych, na różnych poziomach zaawansowania. Interesuję się neurodydaktyką oraz alternatywnymi metodami nauczania, które w swojej pracy staram się regularnie wykorzystywać oraz dostosowywać do potrzeb dzieci. Ponadto moją pasją jest praca z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( w tym z dysleksją ), stale zgłębiam swoją wiedzę na ten temat. Poza uczeniem lubię oglądać dobre filmy i czytać kryminały ( Lee Child, Peter Robinson i Harlan Coben to jedni z moich ulubionych autorów).
  • Anna Jurek



    Nazywam się Anna Jurek. Ukończyłam filologię angielską, wybrałam kierunek nauczycielski. Interesuję się rozwojem metodyki, nowymi, dobrymi rozwiązaniami, chętnie je wdrażam i eksperymentuję. Uczestniczyłam i nadal biorę udział w wielu konferencjach i szkoleniach i nadal jest to dla mnie przyjemność :). Odbyłam też studia podyplomowe z zakresu zarządzania, co bardzo przydało się w dalszej pracy zawodowej. Uzyskałam licencje egzaminatora w uznanych międzynarodowych systemach. Nauczanie młodych i bardzo młodych osób zawsze mnie interesowało, nawet wówczas, kiedy jego znaczenie nie było jeszcze doceniane, a nawet dostrzegane, więc prowadziłam własne zajęcia wśród znajomych i w przedszkolach jako wolontariuszka. Uczyłam też młodzież niedowidzącą i niewidomą pracując jako nauczyciel języka angielskiego w Laskach Warszawskich. Następnie przez długi czas uczyłam studentów oraz osoby dorosłe, pracujące, języka ogólnego i języka specjalistycznego, aby dwa lata temu powrócić do pracy z młodzieżą gimnazjalną i młodszymi dziećmi. Cieszy mnie praca w Harrison School i kontakt z młodymi, wspaniałymi, pełnymi wyobraźni, wrażliwymi Ludźmi, którzy potrafią zaskakiwać kreatywnością nawet wówczas, kiedy spodziewam się niespodziewanego. Wierzę, że moje kompetencje językowe i gotowość dzielenia się nimi z młodymi ludźmi, mogą pomóc im w dalszym życiu. Uważam, że aby nauczyć się języka obcego należy się z nim oswajać, osłuchiwać, wyrabiać niezwykle istotną umiejętność radzenia sobie poprzez domyślanie się i odgadywanie znaczeń z kontekstu, po prostu używać go bez kompleksów. Dzieci, mają bardzo dobre predyspozycje i łatwość przyswajania języka, o ile umożliwimy im to. Dlatego na zajęciach mówimy po angielsku. Zabawy TPR, aktywność językowa powiązana z aktywnością ruchową, gry, elementy dramy - to wszystko wspomaga naukę podczas moich lekcji.

    Poza pracą zawodową mam inne pasje, na przykład turystyka piesza czy narciarstwo biegowe. Razem z moimi dziećmi odbyłam wiele wspaniałych wypraw w ukochane góry latem i zimą, a z biegiem czasu to dzieci uczyły mnie swoich pasji, na przykład wspinaczki. Lubię też wyprawy kajakowe, fotografowanie, czytam i troszkę sama piszę, na razie "do szuflady".
  • Ewa Jurczak

    Nazywam się Ewa Jurczak i jestem studentką Iberystyki w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS). Nauczanie języka hiszpańskiego sprawia mi ogromną przyjemność. Mam doświadczenie w pracy zarówno z maluchami, młodzieżą jak i dorosłymi. Zawsze niezwykłą radością jest dla mnie moment kiedy widzę jak moi uczniowie robią postępy w nauce. Obok nauczania moją wielką pasją są podróże, gdyż to dzięki nim mogę nadal rozwijać swoje umiejętności językowe i poznawać kulturę krajów przede wszystkim hiszpańskojęzycznych. Dlatego też pracowałam jako wolontariuszka z dziećmi w ubogich dzielnicach Buenos Aires w Argentynie jak i podróżowałam po innych krajach Ameryki Południowej. Codziennie mam kontakt z językiem hiszpańskim rozmawiając z rodzimymi użytkownikami tego języka. Uważam, że niezwykle istotnym elementem w nauczaniu jest komunikacja dlatego też w trakcie zajęć przykładam do tego dużą wagę.
  • Anna Łopatyńska

    Nazywam się Anna Lopatynska. Jestem absolwentką Filologii angielskiej. Bardzo lubię pracować z dziećmi oraz młodzieżą. Do planowania lekcji podchodzę z kreatywnością. Dla mnie najważniejszy jest komfort psychiczny ucznia. W młodszych grupach każdą lekcję zaczynam od sprawdzenia stanu emocjonalnego każdego dziecka. Pracując ze starszymi grupami, zajęcia rozpoczynam od omówienia ważnych dla nich tematów po angielsku (ulubione programy telewizyjne, gry komputerowe, trendy i wydarzenia na świecie). Staram się, aby moje zajęcia były jak najbardziej interesujące, wykorzystując nowoczesne technologie i poruszając odpowiednie tematy na zajęciach. Bez względu na to ile osób jest w grupie, zawsze staram się indywidualnie podejść do każdego ucznia.
  • Maciej Komar

    Nazywam się Maciej Komar. Jestem absolwentem kierunku Nauczanie języka niemieckiego i angielskiego. Obecnie jestem studentem studiów prawniczych na Uniwersytecie Warszawskim.
    Nauka języków obcych jest jedną z moich największych pasji w życiu. Nie tylko uczę innych, ale również sam bardzo lubię poznawać nowe języki obce. W moim życiu kieruję się zasadą, że nie ma rzeczy niemożliwych do spełnienia. Staram się to przekazywać moim uczniom. Lekcje ze mną są z jednej strony bardzo energiczne i różnorodne, a z drugiej strony skierowane na indywidualne potrzeby moich uczniów, z którymi uwielbiam rozmawiać. Każdy może się nauczyć angielskiego i z chęcią każdemu w tym pomogę.
  • Zuzanna Prątnicka

    Nazywam się Zuzanna Prątnicka i to właśnie w Harrison School zaczynam swoją przygodę jako lektor. Głównie udzielałam lekcji indywidualnych z języka angielskiego oraz niemieckiego, a teraz łączę obie te rzeczy. Nigdy nie sądziłam, że zostanę nauczycielką, ale jak widać los chciał inaczej. Czego nie żałuje! Moim celem jest spełniać się w tym zawodzie i zarażać uczniów miłością do języków. Prywatnie jestem miłośniczką kilku skrajnych kierunków- języków obcych, wizażu i lotnictwa.
  • Julia Bednarz

    Nazywam się Julia Bednarz i jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego. Od 3 lat nauczam jednej z moich największych pasji, czyli języka angielskiego. W dzisiejszym świecie angielski jest obecny wszędzie, ale jego nauka wcale nie musi być trudna i męcząca. Na swoich lekcjach staram się inspirować do zapoznania się z literaturą, filmami oraz kulturą angielską, bo to one między innymi sprawiają, że ten język jest tak wspaniały. Prywatnie poza językami obcymi moimi hobby są również sport i muzyka.
  • Karolina Dyduch

    Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Jako lektor w Harrison School pracuję od 2010 r. Język angielski jest moją pasją, którą stale rozwijam. Często uczestniczę w szkoleniach oraz konferencjach, aby poszerzać swoją wiedzę w zakresie metodyki nauczania. Chcę aby moi uczniowie przyswajali naukę w dobrych warunkach, dbając o ich indywidualne potrzeby i zdolności. Podczas zajęć skupiam się nie tylko na przekazaniu wiedzy, ale przede wszystkim na komunikacji. W dzisiejszym świecie, ważne jest aby dzieci czuły się pewne i gotowe na nowe wyzwania i potrafiły sobie radzić w różnych sytuacjach. W swojej pracy miałam okazję przygotować uczniów do egzaminów Cambridge (FCE, IELTS) oraz do egzaminów końcowych.
  • Kamila Stasiuk

    Kamila Stasiuk, ukończyłam filologię angielską o profilu pedagogicznym. Kiedy miałam 10 lat wychowawca zapytał mnie kim chcę zostać w przyszłości na co odpowiedziałam nauczycielką, stewardessą lub policjantką. Już w trakcie studiów uczyłam w szkole i szybko odkryłam, że dla mnie zawód nauczyciela to nie tylko nauczanie danego przedmiotu ale przede wszystkim ogromna szansa i przywilej dotarcia do drugiego człowieka by go zainspirować i pomóc odkryć w sobie silne strony. Zbyt często uważam my dorośli skupiamy się na słabych stronach naszych dzieci bagatelizując i przyjmując za oczywiste to co w nich dobre i w czym są mocni. Zawsze niezwykle istotne dla mnie było budowanie w uczniach zaufania do samego siebie i przekonania o tym, że każdy jest wyjątkowy i wystarczająco dobry taki jaki jest bez konieczności wnoszenia poprawek.
    Po kilku latach nauczania wyjechałam z Polski do Szwecji, gdzie przez 12 lat pracowałam jako stewardessa, spełniając swoje kolejne marzenie o poznawaniu nowych miejsc i ludzi.
    Z biegiem lat i marzenia się zmieniają dlatego też we wrześniu 2021 wróciłam do Polski i do nauczania języka angielskiego. Moje trzecie marzenie z dzieciństwa o byciu policjantką zostało zamienione na marzenie o tym by inspirować rodziców i nauczycieli do innego spojrzenia na dzieci i ich zachowanie. Jestem zakochana w metodzie wychowawczej, którą zapoczątkowała w Stanach Jane Nelsen, opierajac się na psychologii Alfreda Adlera. Jest to Pozytywna Dyscyplina, która w Polsce jest znana od ponad 10 lat dzięki Joannie Baranowskiej. Od niedawna jestem edukatorem Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców. W przyszłości planuję prowadzić warsztaty, by jak najwięcej rodziców poznało to pełne szacunku, ale i stanowczości podejście do dzieci. Mocno wierzę w to, że ta wiedza pomoże innym rodzicom zbudować lepszą relację ze swoimi dziećmi i być rodzicami bez frustracji i poczucia winy tak jak i mi pomogła. Moje motto życiowe to Marzenia się nie spełniają, Marzenia się spełnia!!! Tego uczę też swoich uczniów:))