Adrianna Adamik

Adrianna Adamik

Nazywam się Adrianna Adamik, jestem absolwentką kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz aktualnie kończę studia filologiczne na SWPS. Nauczycielem zostałam z powołania i szczerze uwielbiam moją pracę. Najbardziej cieszy mnie, kiedy widzę jak moi uczniowie dorastają, rozwijają swoje umiejętności i nabierają pewności siebie w posługiwaniu się językiem angielskim. Staram się, by moje zajęcia szyte były na miarę XXI wieku - grywalizacja, metoda TPR oraz nowoczesne technologie są stałymi gośćmi na moich lekcjach. Oprócz języka angielskiego, który jest moją największą pasją, uwielbiam również podróżować. Staram się jak najczęściej odwiedzać Anglię i Szkocję, w której kiedyś mieszkałam. To tam znajduję wspaniałe inspiracje na lekcje kulturowe i projekty, które uwielbiam tworzyć z moimi uczniami.

Marta Żuk

Marta Żuk

Nazywam się Marta Żuk. Jestem magistrem pedagogiki o specjalizacji terapia pedagogiczna. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku metodyka nauczania języka angielskiego. Aktualnie kończę studia magisterskie na kierunku filologii angielskiej o specjalizacji nauczycielskiej na Uniwersytecie SWPS. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje na konferencjach, warsztatach metodycznych i pedagogicznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywam od kilku lat, ucząc zarówno indywidualnie jak i na zajęciach grupowych, na różnych poziomach zaawansowania. Interesuję się neurodydaktyką oraz alternatywnymi metodami nauczania, które w swojej pracy staram się regularnie wykorzystywać oraz dostosowywać do potrzeb dzieci. Ponadto moją pasją jest praca z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( w tym z dysleksją ), stale zgłębiam swoją wiedzę na ten temat. Poza uczeniem lubię oglądać dobre filmy i czytać kryminały ( Lee Child, Peter Robinson i Harlan Coben to jedni z moich ulubionych autorów).

Joanna Szczepaniak

Joanna Szczepaniak

Nazywam się Joanna Szczepaniak. Jestem absolwentką filologii angielskiej ( specjalizacja nauczycielska) oraz Wydziału Prawa i Administracji. Ukończyłam również wiele kursów językowych w tym Business English. Praktyki za granicą oraz podróże, umożliwiły mi zweryfikowanie sprawności językowych a praca na uczelni wyższej - umiejętności dydaktycznych. Podzielam pogląd, że nauczyciel powinien wspierać nie tylko sferę poznawczą, ale także psychologiczną ucznia. Dlatego też przywiązuję ogromną uwagę do roli gier i zabaw w procesie przyswajania języka. Zapewniają one odpowiednią atmosferę na lekcji-zwiększając motywację uczniów oraz ułatwiają przełamywanie barier i lęków językowych. W nauczaniu dzieci i młodzieży, stosuję wiele metod, w zależności od predyspozycji, upodobań a także od ćwiczonej kompetencji językowej. Jednak najbliższe mi jest następujące podejście: "pamiętamy 20% tego co słyszymy, 50% tego co słyszymy i widzimy, 90% tego co robimy przez aktywne uczestnictwo" ( The Audio-Visual Society of America). Stąd tez ruch, drama, pantomima to środki które, często wykorzystuję w czasie zajęć. Zwracam też szczególną uwagę na piosenki, rymy, które niesamowicie angażują pamięć i wyobraźnię. Nieustannie udoskonalam swój warsztat pracy z dziećmi i młodzieżą, poszerzając go o nowe technologie oraz różne rodzaje mnemotechnik. Najlepszymi doradcami w wyborze właściwych metod oraz form przekazu są moje dzieci oraz uczniowie, którzy robią to bez zbędnej zwłoki :) i z właściwą sobie szczerością. Uczenie dzieci i młodzieży, sprawia mi wiele radości, uczy pokory oraz otwiera też na nowe horyzonty. To dzięki nim wprowadziłam do nauczania mi.in gramatyki, elementy ze Star Wars lub Minecraft i wiele innych.

 

Katarzyna Kamińska

Katarzyna Kamińska

Nazywam się Kasia Kamińska. Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną oraz filologię angielską. Nauka języka angielskiego jest moją pasją i nie wyobrażam sobie żebym mogła zajmować się czymś innym :) Uwielbiam pracę z dziećmi ponieważ daje mi ona dużo energii życiowej i satysfakcji. Swoją przygodę z nauczaniem zaczęłam w 2010 roku. Uczyłam w wielu przedszkolach i szkołach językowych. Jestem też nauczycielem w szkole publicznej. Staram się, aby moi podopieczni czerpali wiele radości z nauki języka, dzięki czemu uczyli się w sposób naturalny, w miłej i bezstresowej atmosferze. Dlatego też na swoich zajęciach stosuję wiele gier i zabaw rozwijających kompetencje językowe. Nauka języka angielskiego musi być przede wszystkim ciekawa i przyjemna a słowa i zwroty same wchodzą do głowy.

 

Ewelina Piór

Ewelina Piór

Nazywam się Ewelina Piór. Pochodzę z województwa pomorskiego, gdzie ukończyłam filologię angielską ze specjalizacją nauczycielską na Uniwersytecie Gdańskim. Przez 3 lata mieszkałam w historycznym angielskim miasteczku St. Albans. Wzięłam udział w wymianie kulturowo-językowej Au Pair, goszcząc u angielskiej rodziny przez 2 lata oraz opiekując się ich maluchami. Język angielski jest moją największą pasją, dzieki której ukończyłam magisterskie studia w kierunku nauczania języka angielskiego (TESOL) na uniwersytecie w Anglii ( University of Hertfordshire). Podczas tych studiów zrealizowałam praktyki na uniwersytecie, gdzie uczyłam języka angielskiego studentów międzynarodowych. Pracowałam również z młodzieżą pochodzącą z różnych zakątków świat, w Summer School w Yorku ( Anglia). To co lubię w nauczaniu najbardziej, to poczucie niesamowitego wyzwania, dające mi szczęście. Praca z dziećmi oraz młodymi ludźmi jest ciekawa oraz motywująca, pozwala na postrzeganie świata oczami dzieci. Jako nauczyciel języka angielskiego, nie wierzę w żadną specyficzną metodę nauczania, gdyż staram się postrzegać ludzi indywidualnie, każdy z nas jest inny wyjątkowy. Uważam, że motywacja jest ważnym czynnikiem w nauce języka obcego. Współpracę z Harrison School rozpoczęłam w 2016 roku.

 

Małgorzata Wrzosek-Niedziółka

Małgorzata Wrzosek-Niedziółka

Nazywam się Małgorzata Wrzosek-Niedziółka. Jestem absolwentką filologii angielskiej (specjalizacja nauczycielska) oraz wydziału prawa w Białymstoku Ze szkołą Harrison jestem związana od początku jej istnienia. Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym. Nauczanie dzieci to nie tylko moja praca, ale przede wszystkim moja wielka pasja życiowa, którą rozwijam właśnie w naszej szkole. Od dzieci uczę się szczerości, optymistycznego podejścia do życia oraz czerpię wiele pomysłów, które realizuję na moich zajęciach. Jestem osobą ambitną. Wymagam zawsze od siebie oraz od moich uczniów. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem do każdego ucznia. Zawsze staram się, aby moje zajęcia były ciekawe, a materiał realizowany  był dobrze zrozumiały przez dzieci. Jestem autorką scenariuszy przedstawień teatralnych oraz pomysłodawcą warsztatów kulturowych z udziałem rodziców, a  także projektów rocznych. Razem z innymi metodykami współtworzę materiały dydaktyczne wykorzystywane w naszej szkole. Od początku istnienia szkoły pełnię funkcję dyrektora ds. nauczania dbam nie tylko o jakość i standard nauczania, ale i o rozwój zawodowy lektorów pracujących w naszej szkole. Jestem trenem szkoleń zawodowych dla nauczycieli języka angielskiego oraz autorem i pomysłodawcą zajęć kulturowych, warsztatów rodzinnych, programów nauczania języka angielskiego podczas wyjazdów zimowych i letnich. Stale poszerzam swój warsztat pracy i uczestniczę w wielu szkoleniach zawodowych

Jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 784 965 330 lub mail: metodyk@harrison.pl

Maria Ostoja-Chrząstowska

Maria Ostoja-Chrząstowska

Mam na imię Marysia i jestem studentką 5. roku lingwistyki stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Studiuję kombinację języków angielski-francuski, ale uczę się również włoskiego, bo języki to moja największa pasja! Uwielbiam wszystko, co z nimi związane – kulturę krajów, w których używa się danego języka, podróże, kontakt z obcokrajowcami… I to przede wszystkim na komunikację i dobrą zabawę stawiam na moich zajęciach. Pracę licencjacką pisałam na temat wpływu piosenek na proces nauczania, dlatego na pewno nie zabraknie ich podczas moich lekcji. Doświadczenie na lekcjach prywatnych i obozach dla dzieci i młodzieży pokazało mi, że dzieci najwięcej ucząsię, gdy nie zdają sobie z tego sprawy, np. przez śpiew i zabawę.

Jestem osobą otwartą, uśmiechniętą i ciekawą świata. Cały czas staram się rozwijać, nie tylko jako nauczyciel. Interesuje mnie fotografia portretowa, wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu, a także kultura Włoch. Moim marzeniem jest przejechać ten kraj wzdłuż i wszerz, a może i pewnego dnia w nim zamieszkać… Kto wie?

Daniel Pycz

Daniel Pycz

Nazywam się Daniel Pycz. Pracuję jako nauczyciel języka angielskiego od... 15 lat (ooops jak to szybko zleciało), czyli od ukończenia studiów na kierunku filologia angielska. W nauczaniu najbardziej cenię sobie podejście komunikacyjne. Największe doświadczenie mam w pracy z młodzieżą gimnazjalną. Podczas swoich zajęć poruszam tematy bliskie młodzieży, wykorzystuję technologię multimedialną, korzystam z wielu  gier językowych, aby rozwijać sprawność mówienia lub utrwalić wprowadzony materiał leksykalny gramatyczny. Przygotowuję uczniów do egzaminu gimnazjalnego i sprawdzianu szóstoklasisty. Prywatnie triathlonista i maratończyk oraz super tata.

Agnieszka Pycz

Agnieszka Pycz

Nazywam się Agnieszka Pycz, ukończyłam Filologię angielską w 2000r i jestem lektorką angielskiego w szkole językowej Harrison od początku jej istnienia. Mam za sobą 11 lat doświadczenia w nauczaniu zarówno najmłodszych dzieci w wieku 3-6 lat, uczniów klas 1-3 oraz młodzieży z klas 4-6. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie innego zawodu dla siebie. Kocham zarówno dzieci, jak i nauczanie ich języka angielskiego. Jestem szczęśliwa, gdy swoją pasją do tego- jakże ważnego w dzisiejszych czasach języka dzielę się z moimi wspaniałymi uczniami. Od dzieci, które uczę, czerpię olbrzymie pokłady entuzjazmu i energii. Moi uczniowie mają różne temperamenty, więc metody, które wykorzystuję w swojej pracy są także zróżnicowane; stosuję najczęściej metodę zwaną TPR- reagowanie całym ciałem, gdy wprowadzam nowe słownictwo lub śpiewam z uczniami, metodę dramy- wykorzystywaną podczas teatrzyków i warsztatów z rodzicami, metodę naturalną, gdy posługuję się w klasie językiem angielskim w sposób zrozumiały dla uczniów. Moja praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji.

Katarzyna Wielgosz

Katarzyna Wielgosz

Nazywam się Katarzyna Wielgosz i jestem absolwentką kierunku Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej ukończyłam także Edukację Artystyczną w Zakresie Sztuk Plastycznych.

Języka angielskiego nauczyłam się przede wszystkim za granicą m.in  pracując jako nauczyciel w Stanach Zjednoczonych na obozach wakacyjnych, prowadząc  zajęcia  dla dzieci.

Kocham podróże i mam wielu znajomych na całym świecie, z którymi regularnie utrzymuję kontakt i wymieniam się spostrzeżeniami na różne tematy, mogąc spojrzeć na nie z zupełnie innych perspektyw - dlatego naukę języka angielskiego traktuję niezwykle personalnie - zależy mi, aby moi uczniowie także mieli możliwość nawiązania międzynarodowych przyjaźni, do czego możliwość porozumiewania się w tym samym języku jest absolutnie niezbędna.

Od kilku lat pracuję z dziećmi. Stale poszukuję innowacji w pracy , nie toleruję nudy na moich zajęciach. Stawiam na naukę poprzez kontakt z żywym językiem i zabawę, Postępuje w myśl zasady, ze najwięcej uczymy się, gdy nie jesteśmy świadomi, ze się uczymy.

Iwona-Żak-Łaguna

Iwona-Żak-Łaguna

Nazywam się Iwona Żak-Laguna. Jestem nauczycielem języka angielskiego z zamiłowania. Nauka oraz nauczanie języków obcych stanowiło od zawsze znaczną część moich zainteresowań. Na studiach oraz kursach językowych zgłębiałam wszelkie tajniki języka tak angielskiego, jak i niemieckiego. Z pełną odpowiedzialnością wybrałam język angielski jako przedmiot nauczania, głównie ze względu na jego płynność i popularność. Ukończyłam m.in.: wczesne nauczanie języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim, studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Podczas nauczania dzieci języka obcego przede wszystkim stawiam na dobrą zabawę i zaszczepienie w podopiecznych pasji do języka. Jest to możliwe poprzez aktywny, oparty na pełnej jasności i zrozumieniu kontakt z językiem. Dlatego moją misją jest poszukiwanie nowych dróg realizacji programu nauczania. Bazą nieodłączną jest natomiast metoda reagowania ciałem TPR, dramy, gry, zabawy oraz całe mnóstwo zagadek, historyjek i innych form, w jakie można „ubrać ” język obcy.

Pasję lingwistyczną uzupełnia  moje hobby , m.in.: podróże małe i duże oraz aktywność  sportowa. 

Anna Jurek

Anna Jurek

Nazywam się Anna Jurek. Ukończyłam filologię angielską, wybrałam kierunek nauczycielski. Interesuję się rozwojem metodyki, nowymi, dobrymi rozwiązaniami, chętnie je wdrażam i eksperymentuję. Uczestniczyłam i nadal biorę udział w wielu konferencjach i szkoleniach i nadal jest to dla mnie przyjemność :). Odbyłam też studia podyplomowe z zakresu zarządzania, co bardzo przydało się w dalszej pracy zawodowej. Uzyskałam licencje egzaminatora w uznanych międzynarodowych systemach. Nauczanie młodych i bardzo młodych osób zawsze mnie interesowało, nawet wówczas, kiedy jego znaczenie nie było jeszcze doceniane, a nawet dostrzegane, więc prowadziłam własne zajęcia wśród znajomych i w przedszkolach jako wolontariuszka. Uczyłam też młodzież niedowidzącą i niewidomą pracując jako nauczyciel języka angielskiego w Laskach Warszawskich. Następnie przez długi czas uczyłam studentów oraz osoby dorosłe, pracujące, języka ogólnego i języka specjalistycznego, aby dwa lata temu powrócić do pracy z młodzieżą gimnazjalną i młodszymi dziećmi. Cieszy mnie  praca w Harrison School  i kontakt z młodymi, wspaniałymi, pełnymi wyobraźni, wrażliwymi Ludźmi, którzy potrafią zaskakiwać kreatywnością nawet wówczas, kiedy spodziewam się niespodziewanego. Wierzę, że moje kompetencje językowe i gotowość dzielenia się nimi z młodymi ludźmi, mogą pomóc im w dalszym życiu. Uważam, że aby nauczyć się języka obcego należy się z nim oswajać, osłuchiwać, wyrabiać niezwykle istotną umiejętność radzenia sobie poprzez domyślanie się i odgadywanie znaczeń z kontekstu, po prostu używać go bez kompleksów. Dzieci, mają bardzo dobre predyspozycje i łatwość przyswajania języka, o ile umożliwimy im to. Dlatego na zajęciach mówimy po angielsku.  Zabawy TPR, aktywność językowa powiązana z aktywnością ruchową, gry, elementy dramy - to wszystko wspomaga naukę podczas moich  lekcji.

Poza pracą zawodową mam inne pasje, na przykład turystyka piesza czy narciarstwo biegowe. Razem z moimi dziećmi odbyłam wiele wspaniałych  wypraw w ukochane góry latem i zimą, a z biegiem czasu to dzieci uczyły mnie swoich pasji, na przykład wspinaczki. Lubię też wyprawy kajakowe, fotografowanie, czytam i troszkę sama piszę, na razie "do szuflady".