Basia Olech-Grzybowska

Basia Olech- Grzybowska

Nazywam się Basia Olech-Grzybowska. Jestem absolwentką Instytutu Lingwistyki Stosowanej na UW. Na studiach przygotowywałam się do zawodu nauczyciela i tłumacza języka angielskiego i rosyjskiego, jednak moje życie zawodowe związane jest tylko z angielskim. Uczę tego języka od 18 lat, przez cały ten czas miałam możliwość pracować z uczniami w przedziale wiekowym 5-75 lat :). W Harrison School prowadzę zajęcia z grupami przedszkolnymi oraz z uczniami szkoły podstawowej. W pracy z dziećmi najbardziej lubię ich entuzjazm, optymizm, ciekawość i chęć poznawania i odkrywania nowych rzeczy. Najwięcej satysfakcji dostarczają mi postępy moich uczniów oraz uśmiech na ich twarzach. Jestem mamą trzech uroczych i rozbrykanych chłopców, dzięki którym łatwiej jest mi zrozumieć dziecięcy świat i spojrzeć na rzeczywistość oczami dziecka, co bardzo pomaga mi w pracy. Cały mój wolny czas poświęcam dzieciom, chwile spędzone razem na czytaniu, zabawie, szaleństwach czy uprawianiu sportu są dla mnie bezcenne. Uwielbiam podróżować, mam słabość do Nowego Jorku i krajów hiszpańskojęzycznych.

Barbara Olejniczak

Barbara Olejniczak

Nazywam się Barbara Olejniczak. Języka angielskiego uczę od ponad 20 lat. Jestem absolwentką NKJO oraz uzupełniających studiów filologicznych. Uczyłam języka angielskiego zarówno w liceach jak i szkołach językowych. Bardzo lubię pracować z młodzieżą. Największą dla mnie radością w pracy nauczyciela są momenty kiedy widzę, jak moi słuchacze robią postępy w nauce.  Oprócz języka angielskiego, moją drugą miłością jest taniec i od blisko 5 lat uczęszczam na grupowe zajęcia taneczne, do jednej ze znanych szkół tanecznych w Warszawie. W wolnych chwilach czytam książki i biegam.

Anna Ostoja-Chrząstowska

Anna Ostoja-Chrząstowska

Jestem studentką Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim (kierunek: Nauczanie Języków Obcych - nauczanie języka angielskiego i dodatkowo francuskiego). Od kilku lat pracuję jako wychowawca i instruktor ogólnosportowy na letnich obozach dla dzieci i młodzieży. Nauka języków obcych sprawia mi wielką przyjemność, a także pozwala realizować jedną z moich pasji, jaką jest podróżowanie, a przy tym poznawanie kultury różnorodnych krajów. Podczas moich licznych wyjazdów poznałam wiele obcojęzycznych, otwartych osób, z którymi dzięki znajomości języków obcych, nadal utrzymuję kontakt, toteż uważam, że komunikacja ustna jest nieodłącznym elementem procesu nauczania.W trakcie swoich zajęć z dziećmi staram się pobudzać ich kreatywność między innymi poprzez rozmaite gry i zabawy oraz piosenki. Osobiście, poza podróżami, uwielbiam słuchać zagranicznej muzyki jak i oglądać brytyjskie, amerykańskie i francuskie filmy w wersji oryginalnej.

Ewa Żurawska

Ewa Żurawska

Nazywam się Ewa Żurawska. Jestem absolwentką filologii rosyjsko-angielskiej ( specjalność nauczycielska). Od kilku lat pracuję w zawodzie, mając okazję prowadzić zajęcia zarówno z maluchami, młodzieżą, a także z dorosłymi. Jako lektor przygotowywałam przedstawienia teatralne w języku angielskim, prowadziłam warsztaty tematyczne, przygotowywałam osoby do egzaminów Cambridge, a także tworzyłam zestawy do nauki języka obcego na platformach językowych. Mam również doświadczenie w nauczaniu metodą CLIL dzięki National Geographic Learning. Na lekcjach staram się wykorzystywać nowoczesne technologie, a także grać w gry planszowe w języku docelowym. W wolnym czasie lubię jeździć na rowerze.

Adrianna Adamik

Adrianna Adamik

Nazywam się Adrianna Adamik, jestem absolwentką kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz skończyłam filologię na SWPS. Nauczycielem zostałam z powołania i szczerze uwielbiam moją pracę. Najbardziej cieszy mnie, kiedy widzę jak moi uczniowie dorastają, rozwijają swoje umiejętności i nabierają pewności siebie w posługiwaniu się językiem angielskim. Staram się, by moje zajęcia szyte były na miarę XXI wieku - grywalizacja, metoda TPR oraz nowoczesne technologie są stałymi gośćmi na moich lekcjach. Oprócz języka angielskiego, który jest moją największą pasją, uwielbiam również podróżować. Staram się jak najczęściej odwiedzać Anglię i Szkocję, w której kiedyś mieszkałam. To tam znajduję wspaniałe inspiracje na lekcje kulturowe i projekty, które uwielbiam tworzyć z moimi uczniami.

Marta Żuk

Marta Żuk

Nazywam się Marta Żuk. Jestem magistrem pedagogiki o specjalizacji terapia pedagogiczna. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku metodyka nauczania języka angielskiego. Aktualnie kończę studia magisterskie na kierunku filologii angielskiej o specjalizacji nauczycielskiej na Uniwersytecie SWPS. Systematycznie podnoszę swoje kwalifikacje na konferencjach, warsztatach metodycznych i pedagogicznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywam od kilku lat, ucząc zarówno indywidualnie jak i na zajęciach grupowych, na różnych poziomach zaawansowania. Interesuję się neurodydaktyką oraz alternatywnymi metodami nauczania, które w swojej pracy staram się regularnie wykorzystywać oraz dostosowywać do potrzeb dzieci. Ponadto moją pasją jest praca z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych ( w tym z dysleksją ), stale zgłębiam swoją wiedzę na ten temat. Poza uczeniem lubię oglądać dobre filmy i czytać kryminały ( Lee Child, Peter Robinson i Harlan Coben to jedni z moich ulubionych autorów).

Joanna Szczepaniak

Joanna Szczepaniak

Nazywam się Joanna Szczepaniak. Jestem absolwentką filologii angielskiej ( specjalizacja nauczycielska) oraz Wydziału Prawa i Administracji. Ukończyłam również wiele kursów językowych w tym Business English. Praktyki za granicą oraz podróże, umożliwiły mi zweryfikowanie sprawności językowych a praca na uczelni wyższej - umiejętności dydaktycznych. Podzielam pogląd, że nauczyciel powinien wspierać nie tylko sferę poznawczą, ale także psychologiczną ucznia. Dlatego też przywiązuję ogromną uwagę do roli gier i zabaw w procesie przyswajania języka. Zapewniają one odpowiednią atmosferę na lekcji-zwiększając motywację uczniów oraz ułatwiają przełamywanie barier i lęków językowych. W nauczaniu dzieci i młodzieży, stosuję wiele metod, w zależności od predyspozycji, upodobań a także od ćwiczonej kompetencji językowej. Jednak najbliższe mi jest następujące podejście: "pamiętamy 20% tego co słyszymy, 50% tego co słyszymy i widzimy, 90% tego co robimy przez aktywne uczestnictwo" ( The Audio-Visual Society of America). Stąd tez ruch, drama, pantomima to środki które, często wykorzystuję w czasie zajęć. Zwracam też szczególną uwagę na piosenki, rymy, które niesamowicie angażują pamięć i wyobraźnię. Nieustannie udoskonalam swój warsztat pracy z dziećmi i młodzieżą, poszerzając go o nowe technologie oraz różne rodzaje mnemotechnik. Najlepszymi doradcami w wyborze właściwych metod oraz form przekazu są moje dzieci oraz uczniowie, którzy robią to bez zbędnej zwłoki :) i z właściwą sobie szczerością. Uczenie dzieci i młodzieży, sprawia mi wiele radości, uczy pokory oraz otwiera też na nowe horyzonty. To dzięki nim wprowadziłam do nauczania mi.in gramatyki, elementy ze Star Wars lub Minecraft i wiele innych.

 

Olena Kohut

Olena Kohut

Jestem absolwentką filologii ukraińsko-angielskiej. Od dzieciństwa moim marzeniem było zostać nauczycielem. Dla mnie szkoła to kreatywny świat, w którym każda lekcja jest wyjątkowa, to niekończąca się droga do siebie, do świata wiedzy. Moi uczniowie są mali, ale dbałości o siebie wymagają dużo. Zaszczepione, nabyte w pierwszych latach szkolnych wpływa na całe życie. Aby zrozumieć ucznia, musisz wyobrazić sobie siebie samego na jego miejscu, musisz spróbować myśleć tak samo jak on. Jest to bardzo trudne, ale konieczne. Szkoła to niesamowita kraina, w  której każdy dzień różni się od poprzedniego, i jest poszukiwaniem czegoś nowego, interesującego, w której nie ma czasu na nudę.

 

Anna Zubek

Anna Zubek

Jestem dyrektorem metodycznym oraz lektorem języka angielskiego w Harrison School. Ukończyłam filologię angielską o specjalizacji nauczycielskiej oraz tłumaczeniowej. W naszej szkole zajmuję się przede wszystkim doskonaleniem procesu nauczania. Stawiam na nowoczesne i efektywne metody pracy z uczniem. Swój warsztat zawodowy stale udoskonalam biorąc udział w szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach dedykowanych nauczycielom języków obcych. W czasie swojej dotychczasowej pracy przygotowywałam uczniów do olimpiad językowych, anglojęzycznych przedstawień teatralnych oraz konkursów piosenki zagranicznej. Moją pasją jest zgłębianie wiedzy na temat metodyki nauczania języków obcych, stale poszukuję nowych inspiracji w nauczaniu. W wolnym czasie uprawiam turystykę górską i rowerową.

Jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 784 965 330 lub e-mail: metodyk@harrison.pl

 

Małgorzata Wrzosek-Niedziółka

Małgorzata Wrzosek-Niedziółka

Nazywam się Małgorzata Wrzosek-Niedziółka. Jestem absolwentką filologii angielskiej (specjalizacja nauczycielska) oraz wydziału prawa w Białymstoku Ze szkołą Harrison jestem związana od początku jej istnienia. Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym. Nauczanie dzieci to nie tylko moja praca, ale przede wszystkim moja wielka pasja życiowa, którą rozwijam właśnie w naszej szkole. Od dzieci uczę się szczerości, optymistycznego podejścia do życia oraz czerpię wiele pomysłów, które realizuję na moich zajęciach. Jestem osobą ambitną. Wymagam zawsze od siebie oraz od moich uczniów. W pracy kieruję się indywidualnym podejściem do każdego ucznia. Zawsze staram się, aby moje zajęcia były ciekawe, a materiał realizowany  był dobrze zrozumiały przez dzieci. Razem z innymi metodykami współtworzę materiały dydaktyczne wykorzystywane w naszej szkole. Jestem trenem szkoleń zawodowych dla nauczycieli języka angielskiego oraz autorem i pomysłodawcą zajęć kulturowych, warsztatów rodzinnych, programów nauczania języka angielskiego podczas wyjazdów zimowych i letnich. Stale poszerzam swój warsztat pracy i uczestniczę w wielu szkoleniach zawodowych

 

Kaja Rudnik

Kaja Rudnik

Jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Nauczanie języka angielskiego i dodatkowo języka francuskiego. Moje zainteresowanie językiem angielskim towarzyszy mi od najmłodszych lat. Na moich zajęciach zależy mi na dobrej relacji nauczyciel-uczeń. Dzięki sympatycznej i bezstresowej atmosferze, która towarzyszy podczas naszych zajęć, dzieci chętnie przychodzą na lekcje. Podczas zajęć, dzięki różnorodnym grom i zabawom poszerzamy dzieciom słownictwo i otwieramy je na komunikację w języku angielskim. Systematycznie uczestniczę w warsztatach dla lektorów prowadzonych przez Harrison School, co daje mi skrzydeł, a myśl, że całą tą zdobytą wiedzę mogę spożytkować podczas wspólnych zajęć z dziećmi sprawia, że nie mogę doczekać się każdych kolejnych lekcji:)

Daniel Pycz

Daniel Pycz

Nazywam się Daniel Pycz. Pracuję jako nauczyciel języka angielskiego od... 15 lat (ooops jak to szybko zleciało), czyli od ukończenia studiów na kierunku filologia angielska. W nauczaniu najbardziej cenię sobie podejście komunikacyjne. Największe doświadczenie mam w pracy z młodzieżą gimnazjalną. Podczas swoich zajęć poruszam tematy bliskie młodzieży, wykorzystuję technologię multimedialną, korzystam z wielu  gier językowych, aby rozwijać sprawność mówienia lub utrwalić wprowadzony materiał leksykalny gramatyczny. Przygotowuję uczniów do egzaminu gimnazjalnego i sprawdzianu szóstoklasisty. Prywatnie triathlonista i maratończyk oraz super tata.

Agnieszka Pycz

Agnieszka Pycz

Nazywam się Agnieszka Pycz, ukończyłam Filologię angielską w 2000r i jestem lektorką angielskiego w szkole językowej Harrison od początku jej istnienia. Mam za sobą 11 lat doświadczenia w nauczaniu zarówno najmłodszych dzieci w wieku 3-6 lat, uczniów klas 1-3 oraz młodzieży z klas 4-6. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie innego zawodu dla siebie. Kocham zarówno dzieci, jak i nauczanie ich języka angielskiego. Jestem szczęśliwa, gdy swoją pasją do tego- jakże ważnego w dzisiejszych czasach języka dzielę się z moimi wspaniałymi uczniami. Od dzieci, które uczę, czerpię olbrzymie pokłady entuzjazmu i energii. Moi uczniowie mają różne temperamenty, więc metody, które wykorzystuję w swojej pracy są także zróżnicowane; stosuję najczęściej metodę zwaną TPR- reagowanie całym ciałem, gdy wprowadzam nowe słownictwo lub śpiewam z uczniami, metodę dramy- wykorzystywaną podczas teatrzyków i warsztatów z rodzicami, metodę naturalną, gdy posługuję się w klasie językiem angielskim w sposób zrozumiały dla uczniów. Moja praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji.

Katarzyna Wielgosz

Katarzyna Wielgosz

Nazywam się Katarzyna Wielgosz i jestem absolwentką kierunku Wczesnego Nauczania Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Wcześniej ukończyłam także Edukację Artystyczną w Zakresie Sztuk Plastycznych.

Języka angielskiego nauczyłam się przede wszystkim za granicą m.in  pracując jako nauczyciel w Stanach Zjednoczonych na obozach wakacyjnych, prowadząc  zajęcia  dla dzieci.

Kocham podróże i mam wielu znajomych na całym świecie, z którymi regularnie utrzymuję kontakt i wymieniam się spostrzeżeniami na różne tematy, mogąc spojrzeć na nie z zupełnie innych perspektyw - dlatego naukę języka angielskiego traktuję niezwykle personalnie - zależy mi, aby moi uczniowie także mieli możliwość nawiązania międzynarodowych przyjaźni, do czego możliwość porozumiewania się w tym samym języku jest absolutnie niezbędna.

Od kilku lat pracuję z dziećmi. Stale poszukuję innowacji w pracy , nie toleruję nudy na moich zajęciach. Stawiam na naukę poprzez kontakt z żywym językiem i zabawę, Postępuje w myśl zasady, ze najwięcej uczymy się, gdy nie jesteśmy świadomi, ze się uczymy.

Adrianna Wojnowska

Adrianna Wojnowska

Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją przygodę ze szkołą Harrison co prawda dopiero zaczynam, jednak jestem zadowolona z podjętej decyzji. Od dziecka marzyłam, aby zostać nauczycielką, a nie ma nic lepszego niż spełniać marzenia i zajmować się tym, co się naprawdę lubi. Mam nadzieję, że pod okiem bardziej doświadczonych lektorów prawdziwie rozwinę swoje skrzydła, a praca z dziećmi pozwoli mi spełniać siebie i rozwijać swoje umiejętności. W języku angielskim zakochałam się dzięki pobycie w Holandii, gdzie przez 6 lat uczęszczałam do międzynarodowej szkoły UWCM. Chciałabym, aby moi uczniowie również polubili ten język i zobaczyli, że nauka może być naprawdę dobrą zabawą.
Dodatkowo uczę się języka hiszpańskiego, interesuję się sztuką i plastyką, a także w wolnej chwili uprawiam jogging.
Anna Jurek

Anna Jurek

Nazywam się Anna Jurek. Ukończyłam filologię angielską, wybrałam kierunek nauczycielski. Interesuję się rozwojem metodyki, nowymi, dobrymi rozwiązaniami, chętnie je wdrażam i eksperymentuję. Uczestniczyłam i nadal biorę udział w wielu konferencjach i szkoleniach i nadal jest to dla mnie przyjemność :). Odbyłam też studia podyplomowe z zakresu zarządzania, co bardzo przydało się w dalszej pracy zawodowej. Uzyskałam licencje egzaminatora w uznanych międzynarodowych systemach. Nauczanie młodych i bardzo młodych osób zawsze mnie interesowało, nawet wówczas, kiedy jego znaczenie nie było jeszcze doceniane, a nawet dostrzegane, więc prowadziłam własne zajęcia wśród znajomych i w przedszkolach jako wolontariuszka. Uczyłam też młodzież niedowidzącą i niewidomą pracując jako nauczyciel języka angielskiego w Laskach Warszawskich. Następnie przez długi czas uczyłam studentów oraz osoby dorosłe, pracujące, języka ogólnego i języka specjalistycznego, aby dwa lata temu powrócić do pracy z młodzieżą gimnazjalną i młodszymi dziećmi. Cieszy mnie  praca w Harrison School  i kontakt z młodymi, wspaniałymi, pełnymi wyobraźni, wrażliwymi Ludźmi, którzy potrafią zaskakiwać kreatywnością nawet wówczas, kiedy spodziewam się niespodziewanego. Wierzę, że moje kompetencje językowe i gotowość dzielenia się nimi z młodymi ludźmi, mogą pomóc im w dalszym życiu. Uważam, że aby nauczyć się języka obcego należy się z nim oswajać, osłuchiwać, wyrabiać niezwykle istotną umiejętność radzenia sobie poprzez domyślanie się i odgadywanie znaczeń z kontekstu, po prostu używać go bez kompleksów. Dzieci, mają bardzo dobre predyspozycje i łatwość przyswajania języka, o ile umożliwimy im to. Dlatego na zajęciach mówimy po angielsku.  Zabawy TPR, aktywność językowa powiązana z aktywnością ruchową, gry, elementy dramy - to wszystko wspomaga naukę podczas moich  lekcji.

Poza pracą zawodową mam inne pasje, na przykład turystyka piesza czy narciarstwo biegowe. Razem z moimi dziećmi odbyłam wiele wspaniałych  wypraw w ukochane góry latem i zimą, a z biegiem czasu to dzieci uczyły mnie swoich pasji, na przykład wspinaczki. Lubię też wyprawy kajakowe, fotografowanie, czytam i troszkę sama piszę, na razie "do szuflady".